17.02.08

idag är det exakt en månad tills jag bestämmer över mig själv. alltså exakt en månad tills jag får dricka sprit, köpa cigaretter, komma in på kb, gifta mig, bestämma över min mamma osv. men eftersom att jag redan gjort allt detta (förutom att jag självfallet inte gift mig) så kommer den här dagen inte kännas så spännande. jag märker hur folk räknar ner till den dagen, men eftersom att fallet är att jag redan gjort alla de här sakerna sedan jag var 14 år (förutom gå på kb) så känner jag inte för att räkna ner.

orkar inte bli äldre. just nu sitter jag och madde och skrattar på msn över hur fulla vi blev igår. det är inget man gör när man är 18 (förutom madde då) och därför måste jag skärpa mig. måste också lära mig vilket som är tvättmaskinen och vilken som är torktumlaren.

Kommentarer
Postat av: s

jag kan lära dig alla vuxensaker du behöver veta!

2008-02-21 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback