stal från madde som vanligt

Året 2008

Allmänt
Du har fått nya kompisar -  ja!
Du har varit i ett annat land än Sverige? - bulgarien och danmark
Du har fått bra betyg i skolan - kan ju diskuteras
Du har varit ledsen - litegrann!
Du har varit glad - jag är alltid glad
Du har blivit kär - jag var redan kär, men lite extra!
Du har känt dig sviken - inte vad jag minns
Du har känt att ingen har sett dig - haha what
Du har suttit vid datorn mer än du brukar- mycket mindre. hade ingen dator i en månad när jag flyttade till malmö stad
Du har solat solarium - några gånger innan studenten
Du har badat i havet - max 4 gånger
Du har varit på fest - jajamensan
Du har rökt - gissa
Du har snusat - det tror jag verkligen inte. har dåliga minnen från det.
Du har varit sjuk - ja
Du har bråkat med dina föräldrar - alldeles säkerligen innan jag flyttade
Någon har sagt att du är snygg - jaaaaa
Bråkat med din älskling - lite. men när han blir sur är han söt och då blir jag glad
Bråkat med en från samma kön - madde brukar bråka med mig
Gråtit för att ditt liv är misslyckat -skulle jag aldrig göra
Pratat i telefon imer än 1 timme - ja för det har jag
Kramat någon av samma kön - ja, älskart!
Kramat någon av motsatt kön - eftersom att jag är sambo med en av motsatt kön så tror jag nog att det hänt
Köpt något till en vän - det skulle jag tro att jag har. köpte kam och cigg till madde en gång
Köpt något på ica? - i somras köpte jag chips med yasna till lunch
Gjort illa dig - spräckte ögonlocket under en vild kväll
Sagt "jag älskar dig" till någon - till sambon all the time
Känt att dina kompisar verkligen betyder - det har jag vetat forevah
Sovit en hel dag - sover inte
Blivit besviken - när bob dylan-biljetterna var slut
Ätit mer frukt än vanligt - ja det har jag nog
Fått IG - ja
Älskat någon av hela hjärta - jag älskar alla jag älskar av hela mitt hjärta

Kärlek
När var din första kyss? - jag, sara, martina och madde hånglade första gången samma kväll. med olika killar då förstås. min var den fula
Hur många gånger har du varit riktigt kär? - 2
När kramade du någon senaste? - idag när sambon gick till jobbet
Saknar du någon speciell nu? - saknar alltid sambon när han inte är här
När kysste du någon senast? - inatt KYSSTE jag någon. idag pussade jag
Ångrar du det? - lite lagom
Är du singel? - naj för fan
När fick du en komplimang senast? - i morse sa sambon att jag såg mysig och söt ut
Har du träffat någon internetperson? - någon jag träffat på internet har jag träffat irl

Kompisar
Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? - vet inte faktiskt
Har du flera bästa vänner? - jadå
Vad heter den som du känt längst - sara och martina
Vem av ditt kön känner du minst i din klass?- går igge i skolan förfan

Familj

Vad heter din mamma? - mamma
Har du syskon? - tre små grisar
Är din pappa rik? -  något så otroligt
Är du de minsta barnet? - nej det STÖRSTA. och bästa
Saknar du dina föräldrar någon gång? - ja

Skola

Bästa läraren? - lisbeth
Sämsta  läraren? - vet inte
Vem är din NO-lärare? - minns inte namnet på guben
SO: markos
Mattelärare? - minns ej
Språklärare?- helen i italienska
Är du nöjd med din klass? - jag var nöjd med vissa
När är det den/dom senaste dagarna för dig? - för hilvede
Nöjd med ditt schema? - önskar att jag hade ett schema

Alternativ - ett svar

Katt eller hund? katteliskattkatt
fotboll eller innebandy? hm, svårt val. hatar båda
Kaffe eller mjölk? kaffelingus
Öl eller cider? birabirabirabärsbärsbärs!

Vad gör du?
Just nu? - väntar på att project runay ska börja
Om fem minuter? -  kokar kaffe 

Kommentarer
Postat av: mormor

Trevligt att du o Tim kom o hälsa på i går kväll. Du har varit i Turkiet med morfar o mej, har du glömt det? Kram

2008-12-30 @ 16:07:11
Postat av: natha

inte 2008 mormor!!

Postat av: s

mamma nidemyr! hehe

2008-12-30 @ 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback