oh, I think I smell a rat



det blev rear window istället igår. med grace kelly. det var trevligt. idag har jag inte gjort mycket mer än varit med ett annat par i stan (madde och robban) och sedan kommit hem, lagat mat, spelat gta, städat och spelat rätt mycket white stripes.

igår sa min sambo att han inte är rädd för skräckfilmer och jag bara "jaja" och idag går "jurtjyrkogården" på tv och den ska jag tvinga honom att se. sen får vi se hur rädd han är! idag gjorde han chokladbollar och jag var rätt sugen, men de blev tyvärr inte alls särskilt goda. imorgon ska jag kanske bege mig till svedala och nu verkligen reda ut alla fel som ligger gömda i min och tims lilla bok.

imorgon ska jag nog också beställa nyårsskor och jag tänkte ringa mormor nu och höra när hon kan sy upp min klänning. då kom jag på att hon läser ju ändå min blogg, så då slipper jag väcka henne! så när kan du sy upp min klänning, mormor?

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej älskade dotterdotter!

jag kan lägga upp din klänning när som helst. Hör bara av dig dagen innan. Hoppas att jag fixar det, inte helt lätt med så tunna tyger. Men vill man så går det! Hälsa Jonas! Kram

2008-12-07 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback