nu ska jag se high fidelity och försöka sova



jag funderar på att byta blogg. byta till min gamla kärlek blogspot. blogspot som försvann, då någon som tydligt hatade mig tog bort både min blogg, hotmail, LUNAR och bilddagbok. detta hände två gånger. det var svåra tider. jag började på blogg.se och den försvann. jag blev jävligt ledsen, men jag fann sedan blogspot. blogspot var allt jag önskade i en blogg. förutom att jag inte kunde se hur många läsare jag hade, men ingen är ju perfekt. sen försvann den också. då grät jag. sen kom då webblogg. och webblogg har jag gillat länge nu. man kan alltid lita på webblogg. nästan. men på senare tid har jag känt... jag vill göra något nytt! med layouten då alltså. och här på webblogg finns det inte så mycket man kan göra. på blogspot däremot kan man göra lite vad man vill. man kan "go crazy" liksom. känns skönt att veta ju.

nu är det bara så att jag vågar inte skilja mig från webblogg. det känns så tryckt här. med samma antal läsare varje dag. inga nya kommer och inga försvinner. jag är rädd att ingen kommer följa med mig på min resa genom bloggvärlden. andra sidan världen liksom. känns jobbigt att tänka så. just nu sitter jag och skriver på boken och fastnade i en liten kärleksbit. om jag känner mig själv är det risk för att det kommer bli lite klyschigt. kanske till och med lite smörigt. och det vill ju inte. så jag vet inte om jag ska sätta en liten "rohvol-stämpel" på det och bara skriva "sen sket båda två på sig".

Kommentarer
Postat av: elin

den filmen är grymme ju. men det icke lika fina är att jag kan inte hålla koll på dig lika bra om du förflyttar dig, jag är så lat med sånt där! hehe

Postat av: mums

Jag följor dig varrt du enn går!!!! lavv ya så sjuuuuuuukt mkt!!!!!! min prinssesa sen 17 mars nånn gång poo 1900-talet :))))))))

2008-12-15 @ 10:22:33
URL: http://rohvol.webblogg.se/
Postat av: tim

flytta flytta flytta flytta...



jag hatar blogg.se

2008-12-15 @ 14:47:19
URL: http://timpaen.blogspot.com
Postat av: mormor

Hallo! Jag följer dig vart du går! Älskar att läsa vad du skriver, känner mig ung på nytt. Kram o puss älskade barnbarn. Hälsa Jonas

2008-12-15 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback