himmel

jag vaknade, drömde att vi gjort slut
drömde att du hade lämnat mig
för någon ny
och du grät, torkade de där gröna ögonen
grät att du var ledsen
att du är ledsen räcker inte
men det är såhär jag måste vakna

jag vaknar bredvid dig
och du lämnade aldrig mig
allt jag drömt var falskt
öppnar mina ögon, jag ser himlen
och åh du vet hur du ska hålla mig på tårna
jag kommer bli bra
bara säg att du alltid kommer vara min
tills vi somnar inatt

igårkväll hade vi ett stort bråk
jag somnade i ett hemskt tillstånd
sen drömde jag att du älskade min bästa vän
mitt hjärta ville inte lugna ner sig
det verkade  vara något fel på det

ibland glömmer jag älska dig
så som jag borde
men jag kommer aldrig lämna dig
aldrig aldrig aldrig
åh, du vet hur du ska hålla mig på tårna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback