gammalt inlägg från maj 2007



ROLIGA SAKER MIN ROLIGA PAPPA GJORT
1.
när han skulle hjälpa mig fläta mitt hår i somras, förklarade jag att han skulle dela håret i tre delar, då blev han sur och skällde lite: "hur fan ska jag göra det? jag har bara två händer!!"
2. en gång bad jag honom köpa hem avokado och när jag kom hem låg där ingen avokado i kylen. så jag gick ut i storarummet för att konfrontera honom och frågade om han inte köpt någon. "JO, där ligger ju en i kylen!!" sa han med ilsken röst. jag gick ut och kollade. "det är en kiwi, pappa." "jaha. men vafan är en avokado då?"
3. en gång (eller tio gånger) var jag av med mitt läppglans och när jag frågade pappa om han sett det, sa han lite skämtsamt "ja, det giller i min handväska"
4. en gång när jag skulle gå ut och gå med mina girls, frågade pappa vad jag skulle och då svarade jag "ut och sälja min kropp för pengar" och då svarade han "m"
5. en gång råkade han säga fel när vi bråkade och då började jag skratta jättemycket och då blev han skitarg och gick
6. en gång bad jag honom köpa tamponger till mig, när han ändå skulle ner och handla. först blev han sur och sa "AAAAH, kan du inte göra det själv?" då svarade jag "pallar inte". då blev han först sur, gick ut ur mitt rum och kom sedan in igen och sa "vilka ska du ha då?"

Kommentarer
Postat av: martina

hahahaha när han köpte en kiwi... fredde fredde ncnc!!

2008-12-16 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback