gammal lista från maj 2007

1.namn: natha
2.pepp just nu: italy, paris, siesta och brallan
3.happening på gång: alla övre 
4.jag älskar: kaffe, vin, fbg, gemma, ray. så mycket, naw!
5.jag hatar: ollonborrar
6.snyggast just nu: min snygging
8.om jag kunde skulle jag: sälja min kropp för pengar
9.het person jag vill känna bättre: ingen speciell
10.katter är: heter de kesson och lotta är de perfekta
11.snällast denna vecka: alla jag träffat som varit snälla
12.person som gör mig engagerad: gemma
13.nån jag stör mig på: så många så många ncnc 
14.jag får ont i magen när: hehe äter vanilj
15.jag är rädd för: ollonborrar och mongoloider
16.främling jag vill lära känna bättre: ingen
17.bekant jag vill pussa på: alla
18.jag pratade senast med: naharianna
19. Jag läser jämt: harry
20.just nu är jag: skabbig
21.just nu är jag inte: fräsch
22.dömer folk efter utseendet: gör jag varje dag
23.är dödligt kär? eh nej
24.blir lätt förälskad?: mhm för lätt
25.gör när jag ser en snygging: blinkar med ögat eller busvisslar, såklart
26.diggar mest: jag DIGGAR allt! digga är bäst
27.om jag var döende skulle jag: knulla med jättemånga
28.har hemlig passion för: mat. sådär hemlig kanske
29.jag tror på: mig själv
30.hälsning till nån babe: dig har jag strulat med 
31.är du snäll: ibland
32.är du fåfäng: ganska
33.är du blyg: aldrig!!
34.är du piercad: yeah
35.är du bestämd: inte mot mig själv
36.intressen: knulla sjunga supa läsa ELLE lyssna på musik kramas pussas 
37.favoritdricka: kaffe och vin
38.vad gör du just nu: lyssnar på lasse
39.senaste person du kramade: nahar
40.senaste person du ringde: nahar
41.senaste person som ringde dig: allelito
42.saknar du någon nu: nej
43.vad köpte du senast: vin
44.när var du i en affär senast: igår
45.vad har du för framtidsplaner: bli full och såklart att knulla
46.vad drack du senast: vatten
47.har du stadigt sällskap: naj sådär
48.vill du ha barn: tror inte det
49.längtar du till din nästa födelsedag: åldern, men inte dagen
50.har rakat dina ben någon gång: vet inte faktiskt
51.är du sugen på något nu: kaffe och sexy time
52.hur många hål har du i öronen: 2
53.född? hemligt
54.var bor du? hos papa och hos mama och hos keven och hos felle. men inte samtidigt såklart
55.hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?: ojojoj, det är änna olika
56.hur vill du ha ditt kaffe? svart
57.använder du hudkräm? mmm ja
58.byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? tittar inte på tv
59.vad jobbar du med? receptionist låter najs
60.vad läste du för språk i skolan? franska och snart italienska yeeah scooore
61.har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? hihi
62.äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? olika
63.är du miljövänlig? när jag tänker på det
64.källsorterar du? inte just JAG hehe
65.attraheras du av män med skägg? EH JA?! det är min svaghet! love 'em!
67.brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch?: alla tre samtidigt
68.var brukar du handla dina kläder? h&m
69.tycker du att du är snygg? nah, lite
70.micro-pop eller poppa själv? micro!! ue för de andra
71.fredrik lindström, henrik schyffert eller kristian luuk?: fredrik lindström
72.vad ska man göra i en dusch? rulla runt, eller ligga ner och ha sex, som en bra vän hade sagt
73.är du bra på att laga mat? ja
74.har du några fobier? mongoloider och såna ollonborrisar
75.har du några tvångstankar? ja några
76.tycker du att du har fin dialekt? nej ue
77.hångel? det är najs
78.hur märks det på dig att du är öppensinnad? jag säger ja till allt
79.hur märker man av din charm? jag dansar på bord på burger king
80.var du med i barnens trafikklubb när du var liten?: ja det tror jag
81.vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? mysteriet på greveholm såklart äkta ball
82.brukar du baka? har aldrig gjort det
88.röstade du i det senaste valet? nope
89.är du nöjd med ditt liv som det är nu? sådär
90.är du mytoman? nej heheee
91.när kysste du senast någon: i tisdags
92.när åt du senast: igår
93.vilken låt lyssnade du senast på: just nu PDA med john legend
94.har du sovit i din egen säng inatt: ja
95.har någon annan sovit i din säng inatt: nej, jo harry
96.vad tycker du är fint? skägg
97.vad tycker du är äckligt: vene
98.vem fick du senast sms från? mama
99.har du pengar på mobilen: yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback