denna lånade jag av kiwikimman

Vad heter ni? jonas och nathalie
Hur träffades ni? enda stället människor träffas; sommarrock!
Hur länge har ni varit tillsammans? hatar när jag får den frågan för att sanningen är att jag inte vet. cirkus 2 år
Är ni förlovade? he wishes
Bor ni ihop? yeah
Har ni barn? we have NONE
Har båda körkort? bara killen
Isåfall, vem kör bäst? jag antar att det är han
Kommer du ihåg er första kyss? ja, jag tryckte ner honom på marken för att dölja att jag kysste honom. hade nämligen pojkvän! woho!
Vem sa "Jag älskar dig" först? tror det var jag. men på skoj. men sen blev det allvar.
Vem är äldst? killen
Vilka stjärntecken är ni? fisk (jag) skytt (han)
Håller ni i handen på stan? ibland, om vi är puttinutti. vilket vi är för det mesta
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja vi lekte lite
Vad har ni gemensamt? vi är vegetarianer, vi bor i samma lägenhet, vi har samma smak på tjejer, gillar samma musik (nästan alltid), vi älskar mat (skabbigt jag vet), vi har gröna ögon
Blev du kär i första ögonkastet? nej, men han blev
Har ni någon speciell låt? någon håkan hellström kanske, för det var då vi hångla loss
Har ni några "fri kort"? han har gett mig bob dylan och jag har gett honom john mayer
Har ni stora framtidsplaner? skaffa barnbarn men inga barn
Har ni gråtit i varandras armar? dagen han skulle flytta till sin skola. men sen kom han ju hem samma dag
Har ni varit utomlands tillammans? nope. hoppas han bjuder mig snart
Vilket är ert bästa minne? varje gång vi kramas!
Vem lagar bäst mat? JAG
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kjamas
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? för det mesta
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? i samma lilla by
Blir ni lätt svartsjuka? nej
Brukar ni bråka? nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? eftersom att vi bor ihop och träffas hela tiden behöver vi inte smsa eller ringa
Brukar nån av er prata i sömnen? jag gör ibland. han har gjort det typ två gånger. då flabbar jag!

Kommentarer
Postat av: s

världens sötaste lista!

2008-12-30 @ 23:09:06
Postat av: tim

neeej inte hela. du har en liten vrå. långt inne.





HAHAHAHAHAHAHAHA KJAMAS

Postat av: Mormor o morfar

Gott Nytt År till er båda!

Rolig lista! Kramar

2008-12-31 @ 23:04:25
Postat av: Anonym

jag ska också på bob dylan !!

2009-01-03 @ 12:47:18
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback