chemical party



inatt är ännu en natt då jag inte kan sova. kan ha att göra med att jag steg upp 13.45 idag eller att jag bara har för många tankar. låg i sängen i tre timmar och försökte sova men allt jag kunde tänka på var vår tidning och boken. en och en halv timme spenderade jag nere på gården med tim i telefonen och min lilla anteckningsbok. jag kom precis upp och då var min sambo uppe och gjorde sig i ordning för jobbet. jag och tim pratade om boken (han var också vaken med för många tankar, dock lite mer produktiv), nyhetsmorgon och gav varandra en massa tips och lite små detaljer. nu pratar vi i telefonen och han berättar om alla sina sidor han skrivit. han är så duktig.

från en sak till en annan så har jag precis lagt märke till skiva 2 på chariot med gavin degraw. den är fucking amazing! gavin är ju en av mina små favoriter. har varit lite av en fantasiman för mig. blev sugen på en musiker när jag såg honom. och jag fick ju en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback