bilden är tagen för kanske 8... veckor sen



ps. förlåt madde om du tyckte att jag svek dig! min lilla vän vill jag aldrig svika och jag hade velat ha csi-marathon med dig varje dag! tyvärr har du ju fått jobb nu och även fast jag är sjukt glad för din skull, kan jag inte hjälpa att känna mig lite bitter. lite ensam. vi har haft varandra under alla jobbiga tider (såsom australien-tiden) och även fast du har svårt för att koncentrera dig när jag berättar något viktigt medans du kollar på smink, så gillar jag att bara kunna äta chilicheese och ligga tjocka i soffan med dig.

Kommentarer
Postat av: Madde the cool one

<3:)<3:)<3:)<3:)

Postat av: Madde the cool one

<3:)<3:)

2008-12-15 @ 22:21:50
URL: http://madisco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback