jag passar in på malmöfestivalen



så malmöfestivalen började med en braksmäll. jag som inte ens ville dit. jag som sa att jag var för gammal för att visa mig full ute. men i sista sekund kommer det välbekanta lilla pirret i magen, som jag fått i så många år nu och jag säger "jag känner för att bli riktigt jävla svinfull ikväll!" och skrattar lite och fnissar och dricker mitt vin lite snabbare.

i hopp om att mamma och mormor inte läser, berättar jag här att polisen var inblandad. inget seriöst, inget farligt, för min älskade kom och hämtade mig. sen gick allt bra och den långa snirkliga gångstigen hem gick fortare än förväntat.
och igår var det fest nere på vår gård med gitarrer, unga trubadurer och mycket öl.

vill måla vår lägenhet idag och köpa en ny klänning, eftersom att jag redan är trött på de jag köpte i veckan.

Kommentarer
Postat av: mums

synd att jag läste detta!!! utegångsförbud i en månad!!!! o bara kött att äta!! så det så!!

Postat av: mormor

vad har du nu ställt till med? håller med din mums. du får hålla dig inomhus och skämmas.

kram

2008-08-17 @ 18:16:10
Postat av: elin

men det var ändå trevligt!

2008-08-18 @ 00:27:09
URL: http://elinhall.blogg.se/eliseproust/
Postat av: satmara-sara... sve.

haha det var en fin kväll... fina diskussioner på väg till mölleplatsen. håller med de andra (förutom fylle-elin) håll dig inomhus kvinna! du är en fara för allmänheten

2008-08-18 @ 22:01:44
Postat av: satmara-sara... sve.

uhm fel elin verkar det som... säg till rätt elin att kommentera så jag inte framstår som en nöt... eller försent kanske.

2008-08-18 @ 22:03:15
Postat av: elle

och vem var din trogne vän som hämta din"älskade"?!?!?! PRECIS, JAG!

2008-09-01 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback