the taste of his




så här vill jag se ut hela hösten och helst hela vintern. hade jag haft pengar hade jag köpt hela alexander wangs höstkollektion och varit lycklig föralltid. men nu är det tyvärr inte så, eftersom att jag snart bor alldeles ensam. därför vill jag göra något nu! hitta jobb, börja med tidningen och verkligen kunna JOBBA med tidningen. det hade varit det ultimata jobbet. då hade jag varit den lyckligaste lilla flickan i världen. det är jag i och för sig nu också, men med lite fler ångestkänslor.

SNÄLLA SÄG TILL OM NI VILL HJÄLPA TILL MED TIDNINGEN! VILL VERKLIGEN KOMMA IGÅNG. IFALL DU ÄR EN BRA FOTOGRAF, MODELL, SKRIBENT ELLER BARA HAR NÅGRA SMÅ GREJER NI VILL TIPSA OM SÅ SÄG TILL! MIN MAIL ÄR
[email protected] OCH ADDA MIG GÄRNA ELLER SÄND MIG NÅGOT MAIL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback