oh baby baby

 

letar efter grejer att beställa till mig själv och som går att använda till de olika fotosessionerna. är det någon som skulle vilja hjälpa till och låna ut kläder, så hade det varit jättesnällt. förstörs någonting ersätter vi självklart det.

snart är martina här och jag får väl koka kaffe mitt i min top model-tid. och ta på mig kläder. ikväll är inte min älskade hemma förrän 23 (liksom hela den här veckan) och jag sitter och väntar, väntar och lagar mat. som en riktig hemmafru.

Kommentarer
Postat av: kim

var den msnadressen seriös? jag testar iaf! haha

2008-08-07 @ 19:18:16
Postat av: Sara

visst, jag addar dig!

Postat av: martina

jag hade gillat vår dejt mer om du inte haft kläder på dig ska du veta!

2008-08-08 @ 14:02:44
Postat av: mums

min nassegris :))) ses i mårn

2008-08-08 @ 21:23:46
URL: http://rohvol.webblogg.se/
Postat av: Nadja

du är en söt hemmafru dock =)

2008-08-10 @ 10:39:49
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback