min loverboy

jag kommer sakna att vakna på morgonen av pussar i nacken
när han säger att det är dags att gå upp och får mig att gå upp
av ljudet till mjölk som faller ner i en skål

"du ser ut som en prinsessa" innan jag går ut
och att vi aldrig får lämna varandra utan att jag ger honom
den obligatoriska pussen bredvid örat

jag kan inte fatta att jag blivit så här
vem skulle tro att jag skulle skriva kärleksförklaringar på min blogg
när jag kröp på golvet hos anna tills mina jeans gick i sönder

min hjärta får lugna ner sig i ett år när han lämnar staden
och vårt hem

så släng månen i en gammal säck
sätt ett lakan över solnedgången medans han är borta
stäng av de gamla kärleksfilmerna
och förbjud orden i de fina låtarna jag alltid faller för


Kommentarer
Postat av: sarasve

åh kan vara det finaste jag läst på länge. talented miss nathalie

2008-08-24 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback