har saknat listor för länge

Början.
Namn: nathalie
Lunar: man har ju ingen aso
Ålder: 18
Födelsedatum: mars
Stjärntecken: fisk
Bilddagbok:  rohvolrohvol

Tonåren.
Hur gammal är du: 18
Hur tycker du att du har det hemma: ensamt ibland, men härligt och befriande mysigt
Har du bra självförtroende: nej
Kan du lita på dig själv: ibland
Är du nöjd över dina bröst: ibland
Är du nöjd över din rumpa: nej
Hur tycker du att ditt liv är: massa tjo och tjim
Har du ett bra liv tycker du: ja
Vill du ändra på något i ditt liv: ja
Berätta vad: önskar att jag hade ett jobb
Är du nöjd över din kropp: ibland
Något du vill ändra över din kropp: ja
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: ibland

Kärlek.

Har du någon kille:  ja
Gillar du någon nu: ja
Som heter: min älskade
Tycker du om när en kille rör vid dig: ja
Är det okej att en kille gör det: ja
Måste han fråga innan han gör det: ja
VÅGAR du att han gör det:  nej
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: ja
Trivs du tillsammans med någon kille: ja
- vem: min älskade
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: alla i hela världen
När en kille gör slut, blir du ledsen: vet inte, har aldrig hänt mig (da bezt)
har du haft mer än 5 sexställningar: alla i hela världen

Vänner.

Har du bra vänner: ja
Du tycker om att va med dina vänner: ja
Har du många vänner: för många
Vad heter dina bästa vänner: fbg
Vad heter dina allra bästa vänner : fbg
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra:  massa människor man inte kan lita på, tycker jag låter som ett riktigt bra klipp

Mogenhet.

Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan: nej aldrig usch
Har många sagt att du är mogen för din ålder: ja
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: ja
Har du fått bröst:  nja
Har du fått höfter: nja
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma och leka: både och låter kul
Du älskar att shoppa: ja


den här listan måste vara gjord av en riktigt riktigt cool människa.


Kommentarer
Postat av: madde the sad one

shit vad snuskigt det blev med bröst- och höftfrågorna!! :( fy, vilken peddo det är som har skrivit detta. och sen frågar han om man gillar att leka...

2008-08-17 @ 21:55:32
Postat av: s

hihi, sjukaste frågorna!

2008-08-17 @ 22:30:50
Postat av: tim

jag kopierade den och skulle göra den i min blogg men insåg ganska snart att frågorna inte var gjorda för en stor muscle macho man som jag.



:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback