flowah



A is for age:
18
B is for booze of choice: vitt vin
C is for career: jag ska jobba med pose magazine
D is for your dad's name: frettan
E is for essential items to bring to a party: ETT GOTT HUMÖR BRUKAR JAG SÄGA
F is for favourite song at the moment: the grand tour - aroon neville
G is for favourite game: GTA
H is for home town: svedala
I is for instruments you play: försöker lära mig munspel
J is for jam or jelly you like: ue
K is for kids: bebisen är det enda barnet jag gillar
L is for living arrangements: en liten lägenhet i stan med min lover
M is for mother's name: annika
N is for name of your crush: min sambo (så gammal)
O is for overnight hospital stays: kan inte räkna
P is for phobias: det mesta
Q is for quotes you like: roliga skämt
R is for relationship that lasted the longest: ett som varade 3 år
S is for sartorial style: riktigt orginell
T is for time you wake up: olika
U is for underwear: spets och mysiga färger
V is for vegetables you love: alla
W is for weekend plans: bli full antar jag, för att skrämma mamma och mormor
X is for x-rays you've had: vene
Y is for yummy food you make: currygryta är jag riktigt grym på
Z is for zodiac sign:
fiskarna! the best ever!


Kommentarer
Postat av: mormor

oh, vad jag älskar dig! Men.... hur skulle det vara när du äter så hälsosam mat att du oxå slutar med att dricka alkhol. För det är inte hälsosamt,. farligare för dig än att äta animaliskt. Kram

2008-08-18 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback