billy tar av sig skjortan



jag tog inte studenten i den här klänningen. hittar ingen bild på mig när jag hade min riktiga klänning. gråter en liten skvätt. jag kanske inte ens tog studenten? jag kanske fångades på en bild på champagnefrukosten och sedan försvann spårlöst. de kanske letade efter mig en stund runt skolan och runt musikkullarna och kallade "nathalie nathalie var är du någonstans" och de fick inget svar för jag var spårlöst försvunnen. bilden berättar lite diskret om mitt tillstånd.

och nu i efterhand har ingen vågat berätta för mig om att jag aldrig sprang ut och aldrig tog studenten. de är rädda att jag ska bryta ihop lite, bli ledsen och vara otröstlig. men egentligen vet jag att jag tog studenten. jag minns saker som jag aldrig kunnat drömma om (ifall jag nu skulle drömt hela studentdagen) och jag minns min klänning, mina skratt, tjo och tjim.

Kommentarer
Postat av: maddeluring

du är ju fruktansvärt fin iaf! <3

2008-08-11 @ 13:57:41
Postat av: mums

finaste klänningen i världen :)) såg att pernilla wahlgren oxå har den;) lavv ya // mums

Postat av: miich

jaag har en bild på dej när vi var inlåsta i skolan innan vi sprang ut!!

2008-08-18 @ 00:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback