backstreet is back ALL RIGHT!

oh my god I'M BACK!

mycket har hänt sen jag varit borta. här är en liten snabb update:

har varit i bulgarien med mitt fbg minus sara och har rockat det där landet som ingen annan
har fått mitt första sommarjobb i hela mitt liv. jag städar hos äldre människor och älskar det ibland och hatar det ibland
har flyttat hemifrån! till en charmant liten lägenhet vid värnhem
har såklart festat som en liten liten, för det gör man ju när det är sommar
shoppat upp nästan hela min lön

och nu har jag internet! vilket liv det blev i lådan alltså när jag loggade in på min mail. riktigt galet. börjar seriöst med Pose nummer 2 idag! en ny och bättre länk för nummer 1 finns på
http://timpaen.blogspot.com
börjar nu lämna in förslag och ifall ni vill hjälpa till! tar emot all hjälp vi kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback