I'm walking home after drinking all my

image453

idag har jag kommit på ALLT jag ska skriva till tidningen. det är riktigt fräckt, jag känner mig duktig. har hunnit göra muntliga i nationella, hänga lite med tim och städa hos mormor. om en-två timmar kommer tim hem till mig och vi ska laga mat, "korka upp en flaska vin" och mysa på mitt rum tills det bär av till kb.

imorgon är min älskade fortfarande uppåtlandet och jag ska spendera dag och kväll med martina. man vet aldrig vad som händer när en brud som hon, och en brud som jag, är ensamma i ett stort hus. vilka hyss som helst kan hittas på.

Kommentarer
Postat av: M

VILKA hyss som ska hittas på alltså. ska bara börja lukta någonting först.

2008-04-05 @ 13:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback