harry in my heart (och kattkvinnan)

image474

jag ligger just nu i min älskades säng och skickar iväg mail och lyssnar på jazz. min älskade ligger bredvid mig och läser harry potter, mest för min skull, men han läser ändå harry potter. innan idag lagade han mat till mig och sa att min blommiga klämma var tjusig.

bilden ovan pryder en kvinna jag annars inte gillar. men just den här bilden påminner mig om en kvinna jag faktiskt gillar. tänker på katter på väggarna, en ung kvinna som klär sig som en gumma (enligt hennes mor) och bara gulligt, faktiskt romantiskt och mycket tjusigt.

Kommentarer
Postat av: Kattkvinnan

Någon hade sökt på fräcka historier och hamnat på min blogg, mhm!

Postat av: emma

hellu , fråga
- .hur gör man får att bli klippt av din frisör vän? merci

2008-04-08 @ 23:29:08
Postat av: nathalie

emma - frågar henne

2008-04-09 @ 10:54:48
URL: http://rohvol.webblogg.se
Postat av: mich

ah hatar umbridge hahah

2008-04-09 @ 14:43:08
Postat av: sannaa

haha gillar henne inte heller :p

2008-04-09 @ 16:10:14
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback