you can't say what you want

palla vit helg. what's up med det? visst om man hade behövt det, liksom mått dåligt över sin alkoholkonsumtion, men vad har jag att oja mig över? NOTHING, jag mår bra, jag har kontroll. har du inte kontroll, martina? har du inte det? jag vet inte vad grejen med de här vita helgerna är. är en vit helg att inte dricka alkohol? varför ska man behöva ha en helg där man inte dricker alkohol? vad är det som gör att just du behöver lugna ner dig? jag förstår verkligen inte grejen med vita helger. dricker man verkligen så mycket att man är tvungen att ta en hel helg för att "rensa ur kroppen"? varför inte bara dricka med måtta, så att man slipper stanna hemma och istället kunna följa med sina kompisar ut. nu pratar jag inte om dig martina, utan generellt. det är ett konstigt uttryck, "vit helg". konstigt att det uppstått.

jag förstår inte, förstår inte vad som händer, martina. vad händer med min bästa vän? jag fattar inte...

Kommentarer
Postat av: martina

jag förstår inte vad som händer! men jag behöver en vit helg, nath


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback