when you mention his name

på fredag blir det antagligen kb för att fira rebbibebbi som fyller 18 bast. fett och på lördag ska jag och madde som känt till köpenhamn och hon ska gråta lyckotårar och jag ska gråta för att jag längtar hem. jag vill ändå tänka på hur roligt vi kommer ha det i helgen, för just nu är jag helt sjukt trött. jag är trött på tjat, jag är trött på slentrian, jag är trött på allt. inte för att låta negativ eller så, hehe men...

imorgon blir det 20 koppar kaffe i skolan med nahar och det är blir nog höjdpunkten av dagen för idag tar top model slut och imorgon börjar det svenska med inget mer än wannabes

Kommentarer
Postat av: sara

niiiice att du inte är med på martinas vita helg!

2007-09-12 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback