tönt

helgen var ju inte en ny upplevelse måste jag säga. det gick för långt, men endast på grund av att jag ätit för lite. det funkar alltid att skylla på det. dessutom var mormor på bussen hem. hon gav mig papper så jag kunde snyta mig, efter att kvinnor skrattade åt att något flög åt några håll.

på tal om utgång i fredags fick jag härromdagen höra något som gjorde mig paff på bussen. elin nielsen och jag hade en liten diskussion angående ifall hon skulle följa med ut på fredagen eller inte. när elin slutligen bestämmer sig för att inte följa med och jag suckar och säger "vafan inte för ditt tråkiga svin", svarar hon glatt "jag gillar mitt nya jag!" så jag bara "vilket?" då svarar elin något som gör att jag tänker... va vem är du. "ja, en som stannar hemma!" va. hade hon sagt något i stil med "någon som inte blir för full" eller "någon som inte knullar runt", då hade jag kanske hållt med och varit stolt och gillat min nya elin. men när hon säger något sånt... då kan jag inget annat än sucka lite till.


Kommentarer
Postat av: s

jag hatar den nya elin! tur att det inte höll ens en dag:):)

2007-10-01 @ 12:50:40
Postat av: martina

liksom varför skulle man gilla "ett nytt jag" om det nya jag:et är en tråkig kvinna som aldrig mer vill festa? några seriösa fel finns med elins hjärna

Postat av: elin

hahaha
ja men
med att stanna hemma menade jag allt annat som vi inte behöver nämna mer!

2007-10-04 @ 21:28:35
URL: http://iamjesu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback