one man guy

image253

lena kesson fyller år idag och grattis på dig lena kesson, grattis föralltid!

och du madde, du glömde ringa mig igår. där låg jag i min säng i 20 timmar och väntade på ett samtal från en god vän och jag lagade mat (inte i min säng utan i köket) och jag plattade håret, jag testade lite olika kläder, jag såg en film, jag såg cold case och jag tänkte se csi, men somnade efter halva då jag redan sett alla csi-avsnitt som finns. och en anledning till att jag somnade kan ha varit det där samtalet som aldrig kom. det gör en kvinna utmattad att ligga och vänta i flera timmar, det måste du förstå, madde. du måste förstå det. inatt drömde jag till och med att du dissade mig när jag frågade om jag skulle följa med dig hem och kolla på csi. du sa "nej". jättehemsk dröm.

Kommentarer
Postat av: mad mad

hahaha. du ska ha den, toffelpussy!

2007-09-10 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback