jag ger mig

PARTY PÅ FREDAG MED MIN KLARRE, SEN RETRO MED MIA, MARTINA OCH KANSKE SARA!!!! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT!!!!! jag kanske är mest opepp i hela världen, eller så är jag jättepepp. kruxet är dock att jag inte vågar sova ensam. och på fredag är madde på magasinet, martinas hv är slut, så hon kommer säkert ringa MP, sara kommer sova med fredrik och elin ska ju som känt "plugga". vill inte sova ensam. den här natten var nästintill outhärdlig.

innan jag somnade hann jag:
läsa en hel bok
kolla igenom några gamla skolpapper (skrattade och grät)
skratta
gråta
sucka
vända mig om tusen gånger
läsa i princip 7 hela frida-tidningar (utvalet var inte bättre)

sjuuuuuuuuuuuuuuuukt att jag saknar dig redan!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: martina

varför skriver du allt du tänker i din blogg? kan vissa saker inte endast stanna i din hjärna istället?

Postat av: martina

tex info om min hv?

2007-09-27 @ 16:07:04
URL: http://martma.blogg.se
Postat av: s

jag ska sova ensam om jag följer med ut, men du får inte sova hos mig. du är för vild i bingen

2007-09-27 @ 19:13:28
Postat av: martina

jag frågade precis per om han inte kunde hypnotisera oss någon gång. så sa han typ att han HADE ju lärt sig det en gång i tiden, men det är svårare än man tror och blablabla. och att man går in i folks undermedvetna så det är lite riskabelt. men jag är fortfarande på! ska bara tjata lite till, sen är han nog också på.

2007-09-27 @ 22:01:50
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback