it's just

ikväll är det ferre hos mandy!! tim ska vara min dejt. efter det blir det retro med martina, sara, elin och mia. amanda är söt som lagar mat åt mig och mia så hon ska få en stor bamsekram när jag träffar henne 19.00. snart ska FBG bli hynpositerade det! så jävla sjukt, så jävla roligt!

jag vill veta nu var vi ska på nyår, för alla andra år har jag haft PANIKIANNA. jag vet inte ens vad jag vill ha för klänning och madde har redan köpt sin. hatar henne.

inatt drömde jag att FBG var på läger och att jag inte hade ätit på skitlänge och inte heller schischat, så jag var jättetjurig. då blev daniellas pojkvän skitarg på mig och alla stack ut på små utflykter, men ingen frågade om jag ville följa med. nästa dröm var att jag cyklade i en skog och då kom där tre pojkar förbi. till pojkarna skrek jag "SPOTTAR NI PÅ MIG ÄR DIN DÖDA", och varför de skulle spotta på mig vet jag inte, men i alla fall efter jag skrikit det, så spottade de på mig. sen hittade jag en portfölj, med en massa bilder på tim, ebba och towa när de var små. jag antog att det var tims mammas. sen ramade martin pamp mig till ica för att ringa tims mamma därifrån. det var jätteroligt.

Kommentarer
Postat av: martina

tack för att vi nu har fått ta del av dina drömmar. p.s. sara ska inte med ikväll, men däremot är hon på vår middag i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback