I'm talking jidderish

jag vill se ray lamontagne live innan jag dör
jag vill se gemma ward irl innan jag dör
jag vill bli snygg innan jag dör
jag vill ha snejana onopkas ben och midja innan jag dör
jag vill ha lika snyggt hår som bruden i h&m-reklamen innan jag dör
jag vill ha en ny hamster innan jag dör
jag vill ha en egen balkong innan jag dör
jag vill ha gjort en inverkan på världen innan jag dör
jag vill ha räddat någons liv innan jag dör (på vilket sätt som helst)
jag vill vara lycklig innan jag dör
jag vill krama och pussa FBG varje dag tills jag dör
jag vill att min man ska vilja spendera resten av sitt liv med mig innan jag dör
jag vill ha ridit på ett sjölejon innan jag dör
jag vill lära mig åka skateboard innan jag dör

ja, det vill jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback