I don't wanna get to close

image235

igår var det ännu en fest, men den här gången faktiskt i svedala. festen hölls i min pojkväns hus och tack gode gud för att det inte var min pojkvän som hade fest. där var stringtrosor, spyor, mopeder, lekar, skrikande tjejer, tjejer som skulle låta vuxna, killar som skulle hälsa; "hallå förfan, vi har nog inte hälsat fan", summer of 69 (oh my god) på högsta volym och självklart sjöng alla med. och där satt vi (jag, martina, madde och tim) mitt i smeten och orkade inte ens sucka. tjejer kom fram och "heej, alltså man borde ju hälsa. ja, jag heter BLABLABLA". fan bryr jag mig vad fan du heter? när jag går härifrån kommer jag ändå snacka skit om dig. och just för den anledningen att jag tror jag är bättre, är jag inte ett dugg jävla bättre.

Kommentarer
Postat av: sarisen

nej, de spelade inte summer of 69! så jävla svedala att det är pinsamt

2007-09-05 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback