det känns som allt kan börja nu

image258

det blir nog faktiskt en lugn kväll, jag tror förkylning börjat krypa sig fram mot mig också och min lilla hals är öm. likaså min svank, men det vette fan vad jag gjort med den. imorgon blir det i alla fall köpenhamn och öl och lite annat sånt. jag hoppas att stiffler kommer, men jag tvivlar ganska mycket. madde och jag kommer ha så jävla roligt. det blir väl inte roligare än vad vi gör det, men fan vad trött jag är. just nu vill jag bara göra min och maddes soppa (dock inte lika stark som igår woho) och kolla på film, men jag vill ju inte vara degig heller. i och för sig förtjänar jag nog att dega lite på en fredag för en gångs skull. det var nog cirka 4 år sedan de hände sist. överdrift är min bästa vän. och min bästa ålder var ett.

visst är det sant att det är hårt ibland och kärvt och jävligt svårt ibland, men när det väl går bra är jag så lycklig man kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback