baby, just a little nearer

image238

saknar cavana och jag saknar hela italien. saknar hela paris, jag saknar massor av människor med vin och cigg och dålig musik i mitt hus. jag saknar att ligga svettig och halvnaken i tvillingarnas trädgård och jag saknar att lägga pussel i bara trosor och t-shirt vid tvillingarnas matrumsbord. jag saknar att ligga i sängen med min pojkvän och dö och aldrig gå i skolan. jag saknar att vara brun och jag saknar shorts och klänning utan tights. jag saknar när jag kunde säga "jag har faktiskt ingen fetångest över att skolan ska börja" och jag saknar att vara en optimist. jag är fortfarande en optimist efter att jag hittade tre söta koftor, men det ändrar inte det faktum att det är höst och att det bara ska bli kallare och kallare.

och det jag mest har ångest över är att min pojkvän snart lämnar mig för smutsiga flickor. jag orkar inte det, varför ska du lämna mig? varför min kära kära kära kära kära bebis? jävla smutsiga jävla påhitt, jag ska fan ge igen en vacker dag. du är bra knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback