a day to remember might be just a monday in september



image260

fyfan vad jag skäms nu. vill inget hellre än att ha all tid i världen över till er, men tyvärr har jag prioriterat helt andra saker nu. det blir andra prioriteter när jag bytat jobb och när jag får högre betyg i alla ämnen och när jag gillar idol och grey's anatomy och allt sånt skit som ni gillar. sluta bli besvikna och sluta göra det till något stort, när det faktiskt inte alls är något stort, utan bara lilla jag som blivit lite stor, kanske lite för stor för mina skor, jag vet inte. finns ju dock ingen annan, ingen annan, ingen annan, ingen annan, ingen annan, ingen annan jag hellre skulle spendera min tid med.

Kommentarer
Postat av: ellepelle

SÖTAST i livet är vad du är my girli!du är saknad av mig!

Postat av: Madeleine

it's okey naffielaffen! jag, kesson, mamsen och våra veggieschnitzlar finns alltid för dig!

2007-09-20 @ 22:39:08
URL: http://madisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback