think it over

image305

madde ligger och sover i sin soffa där nere framför en film hon lovade att se med mig. i ett tappert försök att göra min vän pigg gjorde jag kaffe till henne och mig. när jag kommer till henne med en grön mugg (och lite mjölk, hon gillar ju det) så sover hon redan. så ja, madde, jag har ännu en gång smugit upp på ditt rum när du ligger och sover. väcker jag henne nu kommer hon kanske att slå mig riktigt hårt. keso ligger i sängen bredvid mig och är så trött att han inte orkar öppna ögonen när han nyser. SÅ JÄVLA SÖT. skulle hitta mina skor idag i stan och visst fan hittade jag dem. så ut från jägersro gick jag och madde tillsammans med vars en likadan sko-påse. innan dess hade busschauffören sagt till madde när vi hoppade på: "är ni syskon?" madde sa "nää... hehe" då slår han till madde lite armen ler och säger "men ni är ju så lika!" det var ju första gången det hände... hehe nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback