please don't talk about murder while I'm eating

för att vara söt och följa martinas fotspår ska jag bara fortsätta på det hon skrev (http://martma.blogg.se):

1. jag HATAR när medlemmar ska handla något av mig för låt oss säga 18 kronor. de lämnar då för det mesta fram en 20 och sen säger de det förbjudna (med ett givmilt leende på läpparna såklart) "behåll växeln". jävla tönt. tack som fan, eller? tack.

2. där finns en dricka på mitt jobb (en energidryck) som är röd och heter P.E.P. då ingen vet hur de ska uttala det, blir de alltid så jävla nervösa. "eh... jag tar en sån där jävla... eh pep eller vafan det heter" eller "eeeh... jag tar en sån röd där uppe!" flabben

Kommentarer
Postat av: martina

det är ändå ganska generöst att lämna 2 kronor i dricks. eller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback