nu får jag lägga ägg

just när jag trodde att det inte kunde bli så mycker värre. det har inte blivit så mycket värre, jag orkar inte överdriva, men jag ska tillbaka till skolan imorgon. för att förkorta min ångest: ingen mer kaffe hos tim 13.00, ingen mer sovmorgon, inga fler sena kvällar. jag är ett litet vrak. det enda som ser ljust ut just nu är CSI om 4 minuter. och snart kommer en till CSI-boxen in i maddes hem. min pojkvän kommer hem om två månader. jag är inte ensam, men jag har ingen brun man i min säng.

jag vet inte vad jag ska ta mig till. nu är det CSI och jag hoppas på retro i helgen. VEM ÄR PEPP!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dehär fyra inläggen var något av det finaste jag läst, känner inte dig eller något men jag började ändå gråta av detta. fint!

2007-10-10 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback