lonley bonley

ja, det är väl dags att jag börjar bli lite aktuell. eller ja, prata i nutid. det var inte så hemskt ändå som jag trodde, att åka till skolan idag alltså. jag var där i cirka 25 minuter och tre timmar efter det spenderade jag på espresso house med working man tim. han bjöd på en stor kaffe, en liten kaffe latte och sedan smakade jag lite av hans smaklösa frapino och sist men inte minst så drack jag lite mineralvatten också. jag var pigg och hann läsa en tidning och en mycket rolig bok. madde hämtade mig efter mina tre timmar och tog mig hem till hennes lya där jag gjorde råggröt. jättegott.


imorgon kommer bli sorgligt. jag känner ju ingen, så det blir väl att jag får (precis som idag) agera mespropp för att inte få fler fiender.


"och nathalie var utklädd till klassens slampa"

"ja, det klär ju henne"


Kommentarer
Postat av: s

om du pratar med någon kanske de tror att du tror att du känner alla. och det är ju inte så kul

2007-10-10 @ 14:44:19
Postat av: martina = också slampig

det är väl KLART ATT DU SKA VARA KLASSENS SLAMPA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback