jag frågade bara hur det var med hästen

image300

utgång ikväll. jag gissar på kb? ja, jag gissade rätt. det är klart alla mina polare vill till kb! wow, liksom, kb! i en halvtimme kostar det bara 20 kronor att komma in! woho. jag har dock redan i ett äldre inlägg skrivit att jag aldrig mer tänker sätta min fot i staffanstorp, men idag är jag faktiskt sjukt pepp på hemmafest. och eftersom att hemmafester inte växer på träd, så får man ta det man får. om sanningen ska fram så är jag faktiskt också sjukt pank. som vanligt. V.I.P-ade dock mig in på top shop igår när nova lund var stängt! hittade inte ett skit, men mina vänner uppskattade klubbor och kolsyrat vatten.

Kommentarer
Postat av: Anitha

Var har du hittat d3en bilden på mig? Jag trodde ingen visste......

2007-10-05 @ 16:30:39
Postat av: nath

jag hittade den när jag rotade i min röv, mormor! älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback