it's a beautiful life

image301

kb i fredags var nog världens mest perfekta kb! den här helgen har nog varit näst intill perfekt. om man då bortser från det faktum att min man är long away from me så att jag får spendera fredagsnätter i maddes soffa. vilket i och för sig också är mysigt. fredagen började i alla fall perfekt! lite pre-party hos twinsen, efter det golden där vi träffade alla (som vanligt suck) och sen stack vi tidigare till kb för vi tänkte där skulle vara kö. det var där ju inte men vi fick vänta i 45 minuter. men som jag brukar säga: SLUTET GOTT ALLTING GOTT och slutet var verkligen gott. jag träffade en äkta gentleman där inne och han älskade mig. men ALLT ROLIGT HAR OCKSÅ ETT SLUT som jag också brukar säga och det tog slut lite för tidigt. den här gången var det också maddes fel.

men väl på centralen igen med en hel påse med falafel, träffade jag mina drömkvinnor. eller ja, idealkvinnor kanske. hoppas-vi-blir-som-dem-kvinnor. fbg-i-framtiden-kvinnor. om-några-år-vill-jag-att-vi-ska-vara-exakt-som-dem-kvinnor. de kallade sig för sockertopparna, hade små interna skämt (som innehöll när man gör grisljud med näsan när man skrattar) och de skrattade så mycket att den ena kvinnan fick luta sitt huvud mot min axel. såna ska vi bli!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

måste vi andra också raka av oss håret på huvudet då? :(

Postat av: nath

ja... tyvärr... är man med i MITT fbg är det tyvärr ett måste...

2007-10-07 @ 22:21:37
URL: http://rohvol.webblogg.se
Postat av: martina

optimistinlägget..........

2007-10-09 @ 11:56:08
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback