in the pocket of my blue jeans

gårkvällen var ändå äkta lyckad! jag var ganska så opepp och tänkte att 10-15 personer gör ingen fest, men det gick. så hela FBG minus sara begav sig till en hacks feta gård och var sådär pepp. hela kvällen bestod av hattbyten och hattbilder och om jag inte minns helt fel var där en rävpäls som alla sprang runt med, utom jag för jag stod bredvid och kräkte när jag såg rävens stora blåa ögon slängas omkring.

så två tequila-shots, en mintu-shot och en flaska vin gjorde mig inte odräglig, mormor, nej tvärtom, jag har nog aldrig varit så lagom. inte en enda vingling, inte en enda spillning och jag mådde inte ens illa i bilen hem. så även om jag inte vill veta hur jag såg ut i knatte-kepsen eller i golden-gubben-hatten, så har jag noll ångest. lite fick jag ju skämmas när carl tyckte att det var SKITROLIGT att jag startade ett luftinstruments-band och att jag ville spela jättestor gitarr. en höjdpunkt var också när en snubbe från ghambia citerade ur scary movie 2. han kan ju bli vår sjätte medlem.

Kommentarer
Postat av: s

men det är inte rävens riktiga ögon. det är glaskulor!

2007-10-13 @ 13:08:47
Postat av: s

och jag är pepp på den sjätte medlemmen! vi måste förnya oss lite

2007-10-13 @ 13:09:18
Postat av: Lina

http://www.blocket.se/vi/13707131.htm , där har du mitt billiga skit:)

2007-10-13 @ 14:14:39
Postat av: mormor

Tur för dig att du klarade att dricka och blanda så mkt spritsorter, annars.......Puss

2007-10-14 @ 01:16:27
Postat av: martina

plockade vi inte fram en rävmössa också? fast knatte-kepsen var finast av ALLA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback