I have somewhere I die, I have somewhere we all die

fan vad jag blir ledsen när ingen bryr sig. om vad jag har att skriva om.

om min totala fylla,
bakfylla,
om mitt FBG,
om min pojkvän som rest ifrån mig igen,
om mitt krångliga kärleksliv,
om min pengabrist,
om pengar,
och ja kanske lite lite lite får ni se av mig.

jag kanske ska bli rolig igen, eller rolig och rolig, men jag har faktiskt blivit ganska tråkig. lite melankolisk, lite bitter. mycket vände ju dock när jag träffade sockertopparna, men det ändrar ju fortfarande inte det faktum att min kille är där. och jag är här. något borde jag väl kunna göra. så nu ska alla med mig ut på retro på fredag, för jag är ensam, melankolisk, svår, vemodig, bitter och lite ledsen. men mest pepp

Kommentarer
Postat av: s

jag ville också trfäfa sockertopparna!

2007-10-10 @ 14:41:21
Postat av: m

jag vill VARA sockertopparna. fbg + sockertopparna borde slås samman. kan vi inte göra denna helg till en kopia av förra? jag är nog peppipepp på fredag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback