i dina ögon

och vadå om du skulle vara kär i någon annan, eller om du nu innan har varit kär i någon annan, var skulle det då lämna mig? det skulle lämna mig på exakt samma plats jag är nu. i en alldeles för stor säng, med två kuddar och mina kalla öron (jag lämnar ju alltid fönstret öppet ifall du nu mot all förmodan skulle komma in och det hade blivit hett) och mina skickade låtar skulle ligga kvar på din mail, men jag tror inte att en halstablett hade avslöjat att du faktiskt hade varit med mig den här gången. en och annan bild hade berättat att jag rört dig och dina händer på min axel eller din fula min när jag håller om dig lite hade visat hur du får mig att skratta. märken på mina läppar efter att du varit där några kvällar, jag vet inte varför jag blir så generad. jag bara blir det.


du får mig och jag ger mig, jag ger men du får och jag tar det precis som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback