I aint got the time

fick igår en räkning hem från skolan på grund av 10 försenade böcker. räkningen var på... 3000 kronor. skrattade lite nervöst när mamma sa det till mig, var fan skulle jag få 3000 spänn ifrån? lämnade fem av dem i skolan idag efter en kaffe hos tim. vilken hyvens biblotekaire, jag behöver inte paya ifall jag kommer med resten på tisdag. jag som trodde att jag var dödens död. död. död lär jag vara lördagmorgon NÄR VI VARIT PÅ KB FREDAGNATT. plisa, retro, golden och annat sånt kan vänta. annars kanske vi lyckas klämma in retro, golden OCH kb på fredag? ja, det lyckas vi nog. vi lyckas väl alltid. lyckade.

Kommentarer
Postat av: long t

jag tycker möllan + kb i så fall. och retro en annan helg. aighty mini

Postat av: b

Vad hände med gulddejten :( (OBS Golden har inget med saken att göra, utan guld som i guldiga kläder)

2007-10-16 @ 16:54:42
Postat av: nath

mini håller med långe-thina

2007-10-16 @ 16:57:45
URL: http://rohvol.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback