he thinks he's the one, but he's just one in twenty-four

jag är på på kb på fredag, jag är på på allt. jag är på på att vara med mitt fbg, jag är på på att vara med tim, på att vara med bruden med ljudet och jag är på på att vara med min saknade man. så nu vill jag att helgen ska bli en exakt kopia av den helgen på kb när jag träffade sockertopparna och jag var lagom allt. jag gillar aldrig att vara lagom, lagom är liksom inte lagom, lagom är för lite. men jag ska vara lagom, för mormors skull och jag ska vara lagom för min mans skull. jag ska vara lite mer än lagom för min mästare, för det kan hända att han stopar by med sin "bräda".


Kommentarer
Postat av: martina

elin är tydligen också "SKITPEPP" på kb på fredag. och kanske sara också. så om jag och min tomma plånbok har råd kan vi fem dra ut och träffa sockertopparna?! p.s. jag fick min ELLE idag!!!

Postat av: bruden

du vet vad jag vill

2007-10-16 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback