csi ny 23.25, men jag måste lägga mig nu

likt tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut
fnissade jag och martina, ja, vi fnissade verkligen
i ca 20 minuter åt halvroliga saker framför hennes dator
om jag ska vara ärlig så var det inte ens halvroliga saker
jag var trött och hon var trött
och jag hade fyllt min kropp med espresso på espresso
men martina hade bara övningskört och druckit några speciella örter

på fredag är alla pepp på kb! vilket under, sen när är alla pepp på kb? så nu längtar jag till helgen och hela FBG ska få hångla med varandra och kanske någon (det blir väl bara martina som får lov) får lite mer. jag hoppas på det.

nyknullad, det syns som en matt glans i ögonen. nyknullad, vilket underbart ord.

Kommentarer
Postat av: martina

per nilsson och du & du & du! aight

Postat av: m:et

och det VAR kul. det var kul när mamma blev skitarg.............

2007-10-25 @ 19:56:01
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback