bara allmänt såhär

med inspiration från http://rohvol.webblogg.se/2007/september/like-holy-wine.html#comment, kommer lite till grejer till jag stör mig på:

  • folk som ställer upp kragen på sina skinnjackor
  • folk som kallar skinnjacka för "skinnpaj"
  • folk som 2007, kallar sina vänner för horor. (så 2006)
  • när barn gör något dumt och deras föräldrar säger till dem på skarpen och barnen får en sån skitful snopen min i fejan
  • folk som gillar grey's anatomy mer än CSI. (vilket SKÄMT!)
  • paolo nutini
  • folk som hittade lars winnerbäck 2007
  • lata människor
  • när mormor lyssnar mer på mamma än på mig

och det finns faktiskt jättemånga fler saker jag stör mig på, som jag inte kommer på nu.


Kommentarer
Postat av: csi suger så jävla mycket

vilket SKÄMT att gilla csi mer än grey's. hela csi är ett stort SKÄMT. vilket SKÄMT att ens titta på csi. fy. fan.

Postat av: mormor

Hör du, du, du där, jag lyssnar på dig oxå. men din mor o jag tycker samma om mångt o mkt,så det så. kram

2007-10-15 @ 21:18:39
Postat av: Madeleine the understanding pussy

martina är en avundsjuk pussy som inte förstått csi's skönhet

2007-10-15 @ 21:41:09
URL: http://madisco.blogg.se
Postat av: s

madde är en avundsjuk pussy som inte förstått grey's skönhet!

2007-10-17 @ 16:52:46
Postat av: nath

jasså? VAR FINNS DEN DÅ SARA? DEN ÄR JU VERKLIGEN SJUKT REALISTISK I ALLA FALL.... NOT!!!

2007-10-17 @ 17:56:09
URL: http://rohvol.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback