and I'm a memory

image323

snart ska jag hem och ha det mysigt på mitt rum sen ska jag nog bege mig hem till madeleine the sjukt boring pussy och kolla på de två SISTA AVNSITTEN PÅ HELA SÄSONG SEX. gråter lite men tröstar mig med att jag kan se tre avsnitt när madde somnat som jag har missat. jag är sugen på schnirre men madde säger "blä" så jag sa istället att jag var sugen på bajs, men då svarade hon inte. tråkigt. mina händer är just nu jättekalla. funderar på om jag ska ta på mig vantar. tror inte jag vågar för ifall jag råkat nämna det senare för någon av mina girls hade jag blivit kallad "Vanten" resten av livet. vilka brudar alltså. vilka jävla brudar.

Kommentarer
Postat av: tim

mitt finger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback