all that I have

10.10, ska jag snart in till stan med madde och ta mig, jag vet inte vad, jag är pank. är sugen på att jag verkligen får pengar på onsdag, det var längesen jag verkligen fick pengar. så på fredag ska vi fira och jag måste färga håret och på lovet så åker vi nånstans, jag vet inte var, men vi bara åker. jag är trött på det här sorgliga substitutet till ett liv. fbg behöver inte ta illa upp för jag vill ju ta med mig er var jag än åker.

min dröm inatt var sjuk. carl-henrik, tim, timpan, hasse och simon sov över hos mig efter en blöt kväll. på morgonen var jag så bakis att jag nästan var döv och de satt i mitt kök och var svinstöriga små pojkar. de skrattade skithögt och jag blev lack och gick iväg. när jag sen kom tillbaka till köket var de inte där. då kollar jag ut lite senare och där ute står alla. de ger något till min mamma när jag sitter på toaletten och sen ser jag mamma stå och kolla på det svinargt. då har de köpt en mugg där det står "natha" och det är en sån mugg som redan är färdig, man väljer bara ett namn. på muggen är där massa småbilder på en tecknad figur som är full. min mamma kollar på muggen precis som om det vore foton på mig. jag flabbade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback