they all taste the same

idag har jag och tim varit sjukt ambitiösa med det här jävla projektarbetet. det är skitroligt, verkligen, och när tim gör espresso är det aldrig tråkigt, men det tar ungefär tjugotusen timmar. jag grät en liten skvätt, rapade, smaskade upp en banan (på grund av mitt smaskande blev tim ledsen och skruvade upp musiken), skrattade på grund av utmattning och var lite halvt jobbig. långt kom vi i alla fall.

kb på fredag, jag är pepp! är pepp på en ny klänning också men fet chans att jag kommer vara snygg i något under vintern. skulle inte tro det va. men tro på att FBG firar elva år på lördag! fetaste

Kommentarer
Postat av: kim

trasslar du in klackarna i papper kanske jag kommer till undsättning

Postat av: kim

.. och självklart är det kb jag är pepp på *stalka*

2007-11-29 @ 20:41:38
URL: http://pimmepumme.blogspot.com
Postat av: m

11 11 11!!!

2007-11-30 @ 18:18:32
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback