om du ber mig ska jag tysta vindarna

fest hos solle i lördags och jag och martina kom fram till att jag har 600 spänn. har faktiskt inte varit så rik på över ett år. märkte att jag blivit lite full när jag började prata om sex. sen efter att madde varit elak kletade jag grädde över hela hennes vänstra öga. jag skrattade och hon skrek "MINA ÖGONFRANSAR!!!" jag skrattade lite till, sen gick jag upp på scenen och agerade spice girls med mina fyra bästa brudar. väl inne på toaletten (ultimata platsen för fyllesnack) skickade jag ett kärleksfullt sms till mitt FBG:

"jag älskar er! ni är mina bästa vänner!"


sara och elin kramade om mig det hårdaste de kunde och besvarade min kärleksförklaring.

martina svarade:
"amen var inte sur. ja älskar juh daj meh"
lite internt.

madde svarade:
"fu"
också internt. jag skrattade och kramade om min känslokalla vän tills hon rev mig i ryggen.

Kommentarer
Postat av: martina

jag tror aldrig att vi har skämtat så mycket om "är du sur" som i lördags. det var jättefint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback