oh mama

i fredags var det kalabalik på golden och när alla stod och satt med sina skräckslagna miner kunde jag inte hålla mig för skratt. män som vill bråka på grund av fula blickar är väl bara för komiskt. så jag skrattade lite tyst och fick sedan hundra spänn av en kille för att han välte ut min öl i ilskans tecken. så jag flabbade gott åt missödet.

i lördags var det inflyttningsfest i lund hos sasan. jag väntade mig en pytteliten, trång studentlägenhet full med trelleborgare och studerande från lund: jag fick jag jag väntade mig. dock inte vad jag önskade mig, men kvällen var ändå lyckad. mitt vin tog slut och jag fick komplimanger för min väska som gjorde mig lite varm om kinderna. också några sms som gjorde mig varm om andra ställen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback