let's call the hole thing off

jag åkte till skolan. drog mig verkligen upp ur min älskades varma säng för att göra mig sådär snygg. notera "sådär".

gick på toaletten,
fick KÄNSLAN,
trodde jag skulle dö,
blev inte snyggare än när jag precis vaknade,
hann inte äta frulle,
tog bussen med martina,
kom till centralen,
träffade matte p,
kramades lite,
åkte till skolan,
hittade inte min klass,
fick reda på att vi var lediga,
slog mig själv i ansiktet,
köpte kaffe,
åkte hem,
är hemma,
måste plugga,
ska snart hem till mormor och städa,
ska senare laga någon cool mat där,
ska firra vin och pengar,
blir körd hem till martina,
super mig full,
åker in till kb,
super mig svinfull,
ramlar omkull,
får papper under skorna,
en gullig brud hjälper mig att få bort det,
fnissar,
ramlar omkull igen,
åker hem,
sover

sån synsk brud

Kommentarer
Postat av: martina

härromdagen hade jag känslan JÄTTElänge, inte kul alls


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback